Online jóga

Zacvičte si s námi i u Vás doma.

Jóga pro uvolnění beder a kyčlí

Katka Teplická si pro Vás připravila pomalou, uvolňující praxi zaměřenou na stabilizaci spodní části páteře a kyčlí.

Během celé praxe směřujte dech do této oblasti, pohybujte se vědomě a jemně, zejména v případě akutních bolestí vnímejte hranice vlastního těla a nejděte cez bolest.

Příjemné cvičení ❤️️.

Jóga na protažení a posílení těla

Udělejte si hezkou chvilku pro sebe,  či ráno nebo večer tahle praxe je vhodná kdykoliv.

Naslouchejte svému tělu a nechte do sebe  vstoupit všechny příjemné pocity. 

Krásné cvičení ❤️️.

Jóga pro pevné tělo

Zacvičte si posilovací lekci spolu s Katkou.
Doporučujeme pro utišení mysli přidat na úvod vědomé dýchání a na závěr relaxaci.

Pro silné tělo a čistou mysl ❤️️.

Power vinyasa jóga | Pro zdravé kyčle

Pojďte se pozitivně nastartovat, protáhnout celé tělo a zaměřit se na své zdravé kyčle.

Každou praxi přizpůsobte svému tělu a kdykoliv si odpočiňte v poloze dítěte.

Když znáte dech udžají, tak ho zapojte a s nádechem si ve svém nitru říkejte Sóó, s výdechem Hamm.

SOHÁM - Já jsem To, To jsem já.

Pro krásnou pŕítomnost ❤️️.

Vinyasa jóga

Tuhle praxi si přizpůsobte svým potřebám a tělu.

Když znáte dech udžají, tak ho zapojte a s nádechem si ve svém nitru říkejte Sóó, s výdechem Hamm.

SOHAM – Já jsem To, To jsem já.

Buďme více v sobě, jednejme srdcem a v souladu s přírodou.

Namasté ❤️️


Ranní jóga

Začněte den příjemným protažením celého těla. Katka Teplická si pro vás připravila ranní jógu vhodnou pro všechny.

Pro krásny den ❤️️.

Jak na stoj na hlavě

Pojďme se dnes obrátit vzhůru nohama v pozici širšásana.
A možná svět zavnímáme jiným pohledem.


Když v pozici vědomě dýchame a děláme ji bezpečně má mnoho přínosu: 

Pozdrav slunci | Surya Namaskar A

Najděte si čas kdykoliv v průběhu dne na příjemné protažení. Stačí málo, abychom probudili v celém těle energii.

Právě tohle období jak jsme doma, otevírá dveře k vlastní praxi. A k takové praxi vám úplně postačí pozdrav slunci, univerzální a komplexní procvičení celého těla.

Vyberte si ten svůj, který je momentálně vašemu vnitřku a tělu nejbližší a procvičujte, dokud budete cítit lehkost na duši a těle.

Předtím než začnete cvičit si alespoň na chvíli sedněte a uvědomte si svůj dech a přítomnost.

Zapojte plný jógový dech nebo udžají a nechte ať vás provází praxí. Nádech stoupá tělem, výdech klesá do země.

1. varianta s kobrou.

2. varianta se psem hlavou nahoru

3. varianta s přeskoky

Přejeme hezké bytí se sebou ❤️.